10 Δεκ 2011

Έτσι Σταυροκοπιούνται οι Ισπανοί Άγιοι (part 2)

 -Τι έκανε χτες το απόγευμα ο εγγονός της γριάς του 4Β, στου Κ.;
 -Μου έχει πει ότι τον βοηθάει στα μαθήματα.
 -Θα το χαλάσει το παιδί! Τι δουλειά έχει ο 18χρονος με τον 30άρη;
 -Κι εγώ αυτό λέω, προσπάθησα να της το φέρω απ’ έξω-απ’ έξω, να της βάλω μυαλό, ν’ ανοίξει τα μάτια της. Όχι, αυτή εκεί, άσ’ το λέει, μπας και ξεστραβωθεί και διαβάσει τίποτα, μη μείνει στην ίδια τάξη. Βρε, της λέω, θα μάθει άλλα πράγματα εκεί, όχι σχολικά, απ’ τ’ άλλα, θα κινδυνέψει το παιδί.
 -Γέρασε μωρέ και ξεκούτιανε η γριά, τι ψάχνεις;
 -Μου ‘πε ότι τον έπιασε και να καπνίζει.
 -Σώπα! Και τι έκανε;
 -Τον έβαλε λέει να ορκιστεί ότι δε θα το ξανακάνει.
 -Και δέχτηκε;
 -Ναι.
 -Πού ορκίστηκε;
 -Στη ζωή της.
 -Αμαρτία!
 Σταυροκοπήθηκαν.
                                                                       ***
 -Τα ‘μαθες; Ο Μήτσος έχει σχέση με τη χωριζμένη του 2Γ.
 -Χμ, κάτι άκουσα. Μα αυτή δεν τα έχει με τον Τάκη, τον παντρεμένο;
 -Ε απ’ ότι φαίνεται είναι κανονική πόρνη, με λεφτά.
 -Το ‘ξερα εγώ! Κι αυτός ο άντρας, που και καλά είναι αδερφός της, πελάτης είναι.
 -Ναι χρυσή μου, εννοείται!
 -Κι εσύ πώς το ‘μαθες αυτό για το Μήτσο;
 -Της το ‘παιξα φίλη και καλά, για να την κάνω να μου ομολογήσει όσα ξέρει για τον Τάκη. Και μέσα σ’ όλα μου ‘πε και για το Μήτσο.
 -Καλά δεν ντράπηκε;
 -Όχι παιδί μου, κανονική πόρνη, αυτές δεν ντρέπονται, το ‘χουν και καμάρι!
 -Κι ο Μήτσος τι δουλειά έχει κάθε λίγο και λιγάκι στου Κ.;
 -Σαν πελάτης φαίνεται. Αυτή πρέπει να δουλεύει για τον Κ.! Είδες το κωλόπαιδο; Το παίζει και φτωχό κι εκμεταλλεύεται τους καημένους τους Σταύρηδες που του προσφέρουν το σπίτι τους! Βρε λες να τους δίνει προμήθεια απ’ τα κέρδη;
 -Μα δεν ακούς τι λένε και για τον Σταύρο; Ότι μπαινοβγαίνει στο διαμέρισμα της φοιτητριούλας του 3Δ και καλά ότι την ε-νι-σχύ-ει οικονομικά.
 - Χριστός και Παναγία!
 Σταυροκοπήθηκαν.
                                                                          ***
 -Γεια σου Μήτσο.
 -Γεια σου ρε Κ. τι κάνεις;
 -Καλά μωρέ. Κάτσε να σου φέρω τα λεφτά. Να, ορίστε.
 Ο Μήτσος αγνοεί τα χρήματα, μπαίνει στο διαμέρισμα και κάθεται σε μια πολυθρόνα στο σαλόνι. Ο Κ., όρθιος, τον ρωτάει.
 -Τι έγινε, είσαι κουρασμένος;
 -Άσ’ τα σου λέω, κομμένος εντελώς, πτώμα είμαι.
 -Πολλή δουλειά;
 -Ναι, άσε, πολύ γαμήσι ρε φίλε.
 -Έχουν αρχίσει τα σούσουρα ρε Μήτσο, κόψε καλύτερα τις επαφές με την κυρά στο 2Γ. Το ‘μαθα κι εγώ.
 -Αυτό τις πειράζει τις πουτάνες ή πού ανακαλύψανε ξαφνικά ότι καμιά δεν μπορεί να μ’ έχει αποκλειστικό; Και δε φταίω ‘γω, Αυτές μου ρίχνονται! Πάω για τα κοινόχρηστα και μου δείχνουν τις κιλότες που τους έστειλε για πλύσιμο η κόρη, τις τσόντες που βλέπουν οι γιοι τους, το φλεβίτη στη γάμπα που θέλει γιατρό και ό,τι γαμημένη δικαιολογία μπορείς να φανταστείς!
 -Τι λες ρε Μήτσο;
 -Αυτό που σου λέω! Όλες τις πηδάω! Και τη χωριζμένη με τον παντρεμένο στο 2Γ και τη χήρα στο 4Α και τη γριά στο 4Β και την παντρεμένη με τη νύφη στο 1Ε, η νύφη δε μου κάθεται βέβαια ακόμα, αλλά πού θα πάει; Θα μου κάτσει!
 -Μπορεί να μη σε θέλει ρε Μήτσο, έχει μικρό παιδί.
 -Τι μας λες; Αφού όλες πουτάνες είναι ρε μαλάκα. Πάνε στην εκκλησία, στο δωματιάκι να ‘ξομολογηθούν, και καλά, και κάνουν τον παπά να χρειάζεται παγωμένα λουτρά μ’ αυτά π’ ακούει ο χριστιανός. Όλη τη βδομάδα πήδημα και τα Σάββατα ΄ξομολόγηση, πηδάνε τον παπά! Θε μου ‘σχώρα με.
 Σταυροκοπιέται.
 -Και δε μου λες ρε Μήτσο, αν πεθάνουν μεσοβδόμαδα τι γίνεται;
 -Πάνε στην Κόλαση φυσικά.
 -Πού τα ξέρεις ρε Μήτσο, συ αυτά;
 -Μου τα λέει η παπαδιά· την πηδάω κι αυτή!
                                                                       ***
 -Τι ‘ναι αυτά που ακούγονται στην πολυκατοικία ρε κωλόπαιδο;
 -Τι ακούγεται;
 -Ότι κάνεις νταβατζιλίκια με κοριτσάκια απ’ τη σχολή σου.
 -Μα καλά, πιστεύετε αυτές τις βλακείες; Ξέρετε πώς είναι τα κουτσομπολιά τώρα.
 -Να ‘χες γκόμενες, να σου ‘λεγα μπράβο! Αλλά όχι και νταβατζιλίκια! Εμάς μας λένε Σταύρηδες για κάποιο λόγο! Ο προπάππους μου εμένα παρά λίγο να ανακηρυχτεί άγιος!
 -Αφού δε μύρωσε το σώμα του.
 -Ήθελε ένα μήνα ακόμα, δεν είχε κλείσει τα 3 χρόνια… Μη με κοροϊδεύεις εμένα κωλόπαιδο!  Αλλά ξέρουμε τι πούστης είσαι! Ούτε νταβατζιλίκια, ούτε τίποτα, τα ‘μαθα όλα εγώ απ’ την κοπελίτσα του 3Δ. Άγια κοπέλα. Έρχεται εδώ ο εγγονός της γριάς από δίπλα, δήθεν ότι διαβάζετε και καλά!
 -Ε τι άλλο να κάνουμε;
 -Μη με κοροϊδεύεις εμένα! Έχω ένα κούτελο εγώ στην πολυκατοικία. Δε θα μου το σημαδέψεις εσύ! Κωλόπαιδο! Όλη η πολυκατοικία ξέρει τι είσαι!
 -Τι είμαι;
 -Πούστης! Αυτό είσαι! Τελευταία προειδοποίηση, αλλιώς σε διώχνω από ‘δω μέσα και θα τα πω όλα και στη μάνα σου και παντού! Τέλος τα σούρτα φέρτα από αγοράκια, πουτάνες και τα σχετικά. Καμιά γκόμενα αν θες μόνο, αλλιώς τέρμα! Άκουσες τι σου λέω;! Τέ-ρμα!
 Η κυρία Σταύρου επικαλούμενη ζαλάδα και φτερουγίσματα στην καρδιά πάει να ξαπλώσει. Ο κύριος Σταύρος σκύβει προς το μέρος του Κ. και ψιθυρίζει στο αυτί του προσεκτικά, αφού πρώτα σιγουρευτεί πως η γυναίκα του εγκατέλειψε το χώρο.
 -Μου ΄χουν πει ότι φέρνεις ωραία κοριτσάκια και μικρά εδώ. Φέρε κανένα όταν θα λείπει η γυναίκα μου. Θα σε πληρώσω καλά, μην ανησυχείς. Αλλά φρόντισε να το κάνεις μέχρι το Σάββατο που θα πάω στον παπά.
 Σταυροκοπιέται.
 -Και να σου πω, να σου πω, κάνουν κι απ' αυτό το, πώς το λένε, το ισπανικό;
                                                                                                                                    Ι.Α.
Στον καλό μου φίλο Ε. σε μια προσπάθεια εξορκισμού. Τον ευχαριστώ για την έμπνευση και τις ιδέες του.


Ερώτηση: Πόσο εξωπραγματικά σας φαίνονται αυτά στον 21ο αιώνα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συζήτηση